lördag 16 maj 2009

Han vet hur...

Idag bestämde sig Lilleman för att ge oss sovmorgon,
inte förrän 9.15 slog han upp sina vackra två...Han vet hur han ska handskas med sina föräldrar för att dem ska hålla humöret uppe en hel dag :)

Strax ska jag fara och jobba mina tre lördagstimmar på Lidl. Det är alltid lika kul även om det fina vädret känns lite mer lockande idag, och även Skäggetorps kassor. Men det är bara köra...Undrar om den skumma mannen kommer idag? Han köper fem paket blöjor i strl 15-25 kg, och han är inne och handlar av mig VARJE lördag. Undrar vad han gör med dem? Lätt att han tänder på blöjor! Eller så är det bara en vanlig stackars farbror som är ute och köper blöjor till sitt barnbarn, och så har jag sådana dumma tankar om honom...

Nu bjuder grabbarna mig på frukost,
jordgubbssmoothies och smörgåsar med stekt ägg.
Mums!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar