söndag 10 maj 2009

Monstret är tillbaka!

Idag är jag såå trött, sååå trött.
Även att jag fick sova ut imorse (tack mamma & pappa!) så var jag helt slut nu på kvällskvisten. Somnade vid 17.30 och vaknade till för någon timme sedan, snart ska jag krypa ner igen. Sova är min största hobby just nu, av all min vakentid ser jag min säng så fort jag blundar :)
Tror lilla bebis där inne är boven i det hela <3

Efter all längtan idag så kom min lilla fis äntligen hem. Direkt han kom upp i lägenheten förvandlades han till det där monstret igen...Jag skulle fräscha upp honom med lite nya kläder vilket han inte verkade uppskatta då han slingrade sig som en ål. Vidare ner på golvet, sprang ett varv, stoppade stenar i munnen, morrade och så upp och springa på soffan för att nästan trilla ner. Mormor kände inte igen honom, sådär hade han verkligen inte betett sig hemma hos dem. Men jag ska tygla honom, även om det innebär tusen vändor in i sängen och mycket skrik, I´m gonna win!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att kunna krypa ner under täcket med min man igen!
Imorgon väntar först provtagning och på det arbete!

So long folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar