fredag 1 maj 2009

Sleeping

Nu är vi precis hemkomna efter en kväll hemma hos familjen Zetterdahl och det har varit lika trevligt som alltid! Grabbarna & Enya tog en promenad till macken och hyrde en film, medans vi andra tjejer stannade hemma och snackade massor skit, så det ska vara med andra ord!
Både Mange oh jag deckade dock till filmen så vi bestämde oss för att åka hem istället för att "titta" klart...Oartiga, jag vet!
Hade innan kvällen en jättemysig eftermiddag i Trädgårdsföreningen...Egentligen var vi ju nästan hela gänget från igår som skulle träffas men det blev visst bara vi, men det var mysigt det med!

Nu mår jag illa så nu blir det till att krypa till kojs,
imorgon ska jag jobba 11-14...
Natti!

1 kommentar:

  1. sv; jaha var ni? såg bara två :)
    Ja okej! Ja, för jag såg hon som precis flyttat in här :) Hennes son sprang ju över till mig :D haha så himla söt! Han gav mig sin mössa först haha :D sjukt söt!
    Ja, för jag såg att det stod någon som fixade med barnvagnen precis utanför baksidan , så då var det du alltså :) haha, det är klart du ska hälsa! vi får morsa på varann nästa gång tycker jag :)

    SvaraRadera