tisdag 26 maj 2009

Lycka är frihet!

Ja, för en gångs skull har jag då haft tur med vädret på mina lediga dagar, underbart!
Jag kan säga som så att min näsa inte direkt är mindre röd idag :)
...och Ellioth då, han har nog haft en ny "time of his life" och det var att tvätta bilen med morfar...Jag har då aldrig sett en lyckligare unge!
Sen bara massor bus och mys på det, ja, dagen kunde inte blivit bättre!
Orkar inte skriva så mycket mer för jag mår rent ut sagt skit, och det har jag bara mig själv att skylla...Fet skräpmat är inget för en gravid kvinna, och det borde jag veta vid den här tiden...
Lyckades iaf fåmed mig kamren idag så här bjuder jag på några bilder:

"Teamet"
He knows how to do it...Blicken lite snett uppåt, helnaken, och så dra in magen såklart :) Här övar han på gräsklippningen så att han kan ta över som trädgårdsmästare
när morfar bli för gammal :)Posarn! Döljer snorren galant men minen får han nog öva mer på :) Det är kärleksbus ni ser <3

Imorgon blir det arbete för hela slanten!

Natti!

2 kommentarer:

  1. underbart charmtroll, honom ska jag snart få naffsa på=)

    SvaraRadera
  2. så underbart fina bilder =)haha, han är ju en riktig modell din lille kille!
    /L

    SvaraRadera