tisdag 5 maj 2009

67, 68, 69...???

Nu är jag nyss hemkommen från Lidl och ett inventeringspass,
och fy fasen vad trött jag är på att räkna...
Innan jag gick därifrån, och satt och räknade plastpåsar, fick jag hjärnsläpp...Jag kunde verkligen inte komma på vad som kom efter 69...Haha, vadå sönderräknad :)?
Bästa idag var när jag satt i kassan och det kom in en stressad, genomsvettig kille som köpte ett paket bindor och två påsar lakrits...Haha!

Aja, nu är jag trött som ett as och ska låta mina blå vila!
Inann dessmåste jag ju förstås berätta att vi fick besök av Maria & Emilia idag...Sistnämnda är knappt två månader gammal och gissa om jag började toklängta efter vår lille som ligger där inne och bakas? Damn!
Tog några bilder iaf, bjuder på dem imorgon!

Nu...Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar