måndag 25 maj 2009

Summerfeelings

Överallt doftar det av sommar och det spritter i hela kroppen!
Jag älskar sommar, jag är född till att leva där det är sommar året runt egentligen för hela jag talar emot höst & vinter...

Vilken underbar dag,
vi har varit ute heeela dagen!
Först var vi en sväng i Trädgårdsföreningen med Johanna & Melle och senare fortsatte vi vårt soldyrkande ute i Ljungsbro...Där fick Ellioth vara nakenfis och med lera i hela rumpan och med snoppen full av gräs och videfrön var han världens lyckligaste :)
Där sprang han runt och luktade på alla morfars fina blommor, drog sig lite i snoppen, och luktade på nästa blomma...Haha, shit vad den grabben gör mig lycklig! Man behöver bara titta på honom för att sedan gå och småle för sig själv hela dagen <3

Nu är vi nyss hemkomna från en "runda" på Maxi. Än sålänge har vi ju bara ett blöjbarn men ändå gick vi därifrån 2000kr fattigare. Satan.
Hur ska det gå sen :)?
Det tar vi då :)

Vet inte om ni kan se det men min näsa smälter ihop rätt bra med vår vinröda tapet :)
Johanna och jag sitter och planerar vilken korsning vi ska extraknäcka i imorgon...:)

GODNATT!

1 kommentar:

  1. snyggt! det spelar ingen roll hur många gånger jag tar av mej mitt linne, det sitter lixom ändå kvar! =)

    SvaraRadera