torsdag 14 maj 2009

Sjukling...

Stackars lillfisen, febern kommer och går hela tiden, allt eftersom vi trycker i honom Panodil...Har legat ute i Ljungsbro hela dagen och blivit ompysslade av morfar! Han tyckte dock det var jobbigt att se Ellioth så dålig, när han hade feber så att han skakade och tårarna sprutade, ch vem mår inte dåligt av att se det?
Usch.
Jag kan säga att killen iaf sken upp som en sol när mormor kom hem från Ullared med en alldeles ny och fin Bobbycar. Där satt han på sin bil och åt bokstavskex som hon också hade köpt med hem till honom <3

Nu har jag precis varit iväg och hämtat pappas 70-årspresent, den blev sååå fin, dock två små minifel som jag tänker påpeka! Mer än så kan jag ju inte avslöja ännu!

Nu ska jag krypa ner i sängen med fisen, så att pappsen kan laga lite mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar