torsdag 21 maj 2009

Underbar dag

Vilken underbar dag vi haft...
Vi tog siesta fram tills dess att solen tittade fram och först då vågade vi oss ut. Först blev det en sväng förbi Jonas för att kolla in hans nyrenoverade lägenhet,sedan vidare ut till Ljungsbro för att äta grillat och på det for vi till Fannys pojkvän Christian som bjöd på glass i Berg.
Tillbaka i Ljungsbro bjöds det på rabarberpaj och mitt i kalaset kom Jonas & Jimmy på sina hojar och gissa om Ellioth hade "the time of his life" när han fick sitta upp på Jonas bjässe till cykel? Jovars!

Nu ligger vi däremot i sängen och saknar pappsen som är iväg och kör ett barpass på Sliver.
Usch vad ovant! Jag hatar att sova utan Mange, jag rentav kan inte sova utan honom :(
Tur jag har min lillfis som ligger här med en hand på min mage, mys...

Nu säger vi godnatt från Jo-Lo,
imorgon väntar arbete för mig och en liten dagisstund för Ellioth medans pappsen får sova ut lite!
Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar