fredag 1 maj 2009

Jag mår BRA!

Jag vågar knappt säga det, men idag mår jag fasen bra! (Peppar, peppar...)
Jag vaknade varken hungrig eller illamående, och då har jag inte ens tagit en tablett...Kors i taket! Får se hur länge det håller i sig, hoppas det är här för att stanna :)

Här hemma har vi plockat iordning och bäddat rent, Mange tar i skrivande stund en svängom med dammsugaren och Ellioth sitter fastklistrad på mig med naglarna inborrade i mitt skinn, livrädd...
Om en stund blir det väl lite lunch och sen tänkte vi fara till Trädgårdsföreningen!

Här kommer dem utlovade bilderna från gårdagskvällen:

Min fina lilla kille snygg outfit:
Jeans, H&M
Skjorta, Kappahl
Stickad tröja, Kappahl
En del av gänget (kors i taket, jag fick vara med på en bild)!
Mästerfotografen Johanna :)
Grabbarna bus,
Ellioth & Melle
Lilleman på promenad
Se där, Johanna är inte bara mästerfotograf utan grillmästare också!
Dessutom har lite fler folk anslutit...
och Ellioth har redan hunnit decka :)

1 kommentar:

  1. hihihi på de nedersta två korten är Elliot så himla lik magnus när han var liten..... och på det vid garderoben är han lik vår syster :D kram på er och hälsa grattis i förskott till lille bror!

    SvaraRadera