måndag 4 maj 2009

Här kommer då bilderna från gårdagen:

Sötnosarna, Ebba & Ellioth
Min prins
Ebba är överlycklig att Ellioth följer efter henne,
typiskt tjejer va :)?
Gentlemannen öpnnar porten så att prinsessan kan komma ut
ur slottet!
Nya bandet, EE :)
Ebba from the ghetto :)
<3
Att man kan vara så fin även att man är så snorig och dreglig <3

När jag ser den här sista bilden saknar jag min lillkille som är på dagis...Vi var jätteosams här imorse, han bråkade när vi bytte bajsblöja vilket slutade med att det var bajs överallt och han ramlade ner från skötbortet. Som tur var fick jag tag i honom i armen så han slog sig inte! Jag tänkte att det skulle bli skönt att lämna skitungen på dagis men när jag såg hans krokodiltårar när jag lämnade honom ångrade jag mig direkt! Shit vad jag älskar den parveln!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman... åå va fin magen e.. :) En fråga bara, hur gör du dessa fina bilder??? Hälsa familjen.. Kramar från oss tre

    SvaraRadera