måndag 18 maj 2009

Bebis!

Just när jag skulle få presentera bebisen där inne på lite närmre håll,
så inser jag att jag glömt bilden i Ljungsbro, fasen då...!
Så bild på henne/honom, kommer imorgon!
Det var ett riktigt mysigt ultraljud idag, den lille där inne vinkade till oss och vi kunde räkna hans/hennes fingrar till fem. Även den lilla fossingen skymtade, och hade vi velat hade hon säkert kunnat zooma in den lilla snorren eller lutten också, men vi avstod :)
Vuxenpoäng va? Haha.
Nu kommer vi säkerligen ta reda på det vid nästa ultraljud, men ändå :)

Sen var det ju det här med om vi hade stor chans att få ett sjukt barn?
Låg risk ansågs vara 1/700,
och hög risk 1/300...
Vår risk att få ett sjukt barn var 1/20 000,
alltså väldigt liten...

Ellioth-busen har varit lite gnällig hela dagen och jag har dragit mig från att ta tempen på honom och har känt mer på pannan vilken ändå inte varit galet varm...Däremot visade självklart tempen över 38 grader nu, så vi blir hemma även imorgon. Jag blir galen...Är det tänderna så får dem gärna bryta igenom nu, tack.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det vidare ner i sängen,
imorgon är det en ny dag med min älskade Gnällis <3

Natti!

1 kommentar: