söndag 3 maj 2009

Jag fick vad jag ville!

Vad jag ville ha i mitt tidigare inlägg var en reaktion,
och det fick jag vill jag lova...
Jag kommer inte publicera någon av kommentarerna, då den ena är svår att förstå- bara massor upprepningar och konstigheter och den andra är skriven av en ung tjej där vartannat ord är en svordom...
Till mitt försvar tänker jag bara säga att vill man får man använda sin slagborr fram till 22, vilket det nu inte var fråga om iaf utan fyra nubb! Och till damen i huset: "Din jävla fan, knip din jävla fan fitta till mun själv för fan!"!
PUNKT.

Nu är vi precis hemkomna efter en underbart mysig eftermiddag hemma hos Linda, Rickard och Ebba och nu väntar jag på att Linda ska logga in på msn så hon kan skicka över lite bilder, då jag självklart glömde min kamera hemma :)

Nu ska jag försöka få i Ellioth lite välling och sen är jag snart tillbaka :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar