fredag 29 maj 2009

surströmming, that´s me!

1.001:e inlägget,
och jag är sur.

trött som ett as pga all jävla stress.
jag känner mig inte stressad när jag står där ensam i kassan, med kö ut genom dörrarna, utan det kommer i efterhand. på nätterna. jag drömmer dem jävla mcd-drömmarna igen, satan.
hatar´t.
sen gör ju graviditeten sitt också,
4 kg plus redan och det känns i rygg och axlar, men framförallt i knäna.
aj.

vad som gjorde min dag var samtalet från jonas som undrade om jag kunde jobba lite mer på lidl i sommar. det tackar man ju inte nej till. jag trivs där jag sitter i kassan och kan kissa när jag behöver :) dessutom tjänar jag bättre och är där på en katt skiter!
det gillas.

tro nu inte att jag ratar mc d för det gör jag verkligen inte.
jag gillar tempot där och att man alltid har något att göra, däremot sliter det.
dessutom är jag trött på att sitta på e4:an en timme om dagen,
och att gå back av att åka dit och jobba...(om man räknar på kostavdrag, bensin, bilskatt, försäkring och vad det kostar att ha ellioth på dagis så går jag back ca 40kr på mina 4 timmars pass, lite tråkigt. ska ta upp det med guld!)

nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag vaknar på bättre humör imorgon,
då väntar ju mer arbete...suck.

natti.

1 kommentar:

  1. Hej på er :) Visst är det jobbigt att drömma om sitt jobb, nu var det ju länge sedan jag jobbade men när jag jobbade i kiosken så gick jag i sömnen och letade chips till mina kunder och stod och drog rullgardinen upp och ner och trodde att det var kiosk luckan ;)hoppas att du får sova bättre KRAM

    SvaraRadera