fredag 22 maj 2009

Hjälp!

Jag är heeelt slut,
det här med att arbeta tåls att träna på :)
Jag är ovan helt enkelt!

När jag kom hem hade världens bästa grabbar en överraskning till mig,
dem hade städat hela lägenheten och maten stod på bordet...
Bästa, bästa <3
När man har jobbat hela dagen uppskattas det nog extra mycket och nu har vi en hel helg framför oss där vi kan hitta på vad vi vill utan en massa måsten. DET är underbart!

Var med om något oerhört läskigt för en stund sedan. Mange skulle borsta tänderna på Ellioth vilket tydligen upprörde honom rejält...Jag hörde att han började skrika sådär otröstligt men sen blev det helt tyst. När Mange kom och bar ut på honom var han helt blå i ansiktet och medans Mange satte sig i soffan började hans huvud att hänga. Jag blev livrädd och slog till honom i ryggen, först då tog han ett andetag...
Han var blå i pannan i flera minuter efteråt, likaså om läpparna.
Behöver jag säga att jag började gråta och skaka? Fy fasen!
Ringde syster min efteråt, hon är min nya sjukvårdsrådgiving, och hon berättade att jag skulle blåsa honom hårt i ansiktet om han gjorde så igen för då ska han tydligen bli så chockad och börja andas igen...
Fy, vill inte vara med om det igen, såå läskigt!
Nu vill jag bara glömma det, hjälp vad rädd jag blev!

Nu ska jag lägga datorn åt sidan och jag kommer garanterat att slockna rätt fort,
natti :)

1 kommentar:

  1. men ohjjj uff va läskigt, tur att ni agera lugnt ju=) och de fixa sig!
    Läskigt de där me att borsta tänderna...

    SvaraRadera