söndag 31 maj 2009

Mors dag & Barnens dag!

Dåligt med bloggande här men jag har varit i Ljungsbro och kurerat mig hela helgen,
jag älskar Ljungsbro och jag hoppas innerligt att vi bor där snart!
Lördagen började pissigt, vad annars liksom?
Mådde dåligt när jag vaknade men det gick över så jag körde iväg till jobbet...
Väl i kassan svartnade det för ögonen och jag tvingades in på golvet i personalrummet där jag låg en stund. Senare domnade fötterna och jag mådde så himla illa så jag fick pallra mig hemåt istället. Åkte ut till Ljungsbro och lade mig i skuggan och sov ett par timmar medans Mange & Ellioth hängde på stan.
Jag sov som vanligt dåligt inatt och jag har jättesvårt att äta för jag är så himla illamående. Jordgubbar är typ det enda som går ner.
Det liksom "ångar" om mig hela tiden och jag är sååå seg, kanske för att jag äter så dåligt?
Och varför äter jag så dåligt? Stress?
Måste iaf ta tag i det här så imorgon ringer jag Storken så att jag får träffa deras läkare! Jag är ju liksom inte ensam, utan vi är två i min kropp. jag skulle säkerligen stå ut ett tag till men jag kan ju inte bara tänka till mig själv!
Nog om det.

Helgen har bortsett från detta (man vänjer sig!) varit underbar! Ellioth har fått vara naken ute hela dagarna och har även invigit sin pool. Dessutom bjöd dagen på Barnens dag och flyguppvisning i Berg...

Nu ska hela familjen hoppa in i duschen tillsammans,
sen blire sängen!

Några bilder från dagen:

Ellioth & Fanny i Berg
Hoppa hoppborg var nog dagens höjdpunkt,
här fick Johanna träna armarna lite :)

Invigning av poolen :)
Doktor Kosmos? Lycka för Ellioth är att ha en heliumballong,
från Stångåstaden, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar