onsdag 13 maj 2009

Idag är vi trötta...

Jag hade väl egentligen tänkt bjuda på ett till inlägg igårkväll,
men jag deckade som senast 20.10 :) Man får passa på för sen vid 01 drar Mange igång fabriken och då blir det inget mer sova...

Idag blir Ellioth och jag hemma från dagis och arbete då lillfisen vaknade vid 02.30 inatt och höll oss vakna till 06 någongång. Gråt och gnäll men ingen feber. Fick dock för mig att han tog sig för örat så jag får spana lite mer på det nu!

Nu är det frukosttime!

2 kommentarer:

  1. det måste ligga i släkten det här med att snarka om det var det du menade
    mvh staffan

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga att jag älskar verkligen att läsa din blogg! Jag blir glad av den och inte allra minst när det finns bilder på ditt söta barn:D

    Måste även tillägga att en del verkar inte ha annat att göra än att tryka ner folk, ja menar alla dessa elaka anonyma komentarer...Haa visserligen blir jag med anonym, men jag hade INTE avsikten att vara dum!

    Sluta aldrig med din blogg!

    *Kramar från mej*

    SvaraRadera