tisdag 5 maj 2009

Johänna

Nu sitter jag här igen,
morgonen är tydligen bloggtime för mig för på kvällarna deckar jag ju tidigt :)
Nu är ju Elliothen på dagis och då är även enda tiden jag verkligen har tid att sitta här...


Igår kom ju Johänna förbi en sväng. Eller en sväng är väl synd att säga då hon tillbringade hela eftermiddagen med oss. Vi hade massor snack att ta igen och Johanna behövde öva på att byta blöjor...Gick väl sådär :) Paniken kom bara hon skulle kika så att lilla snorren låg nedåt i blöjan, bajs var inget för henne vill jag lova :)
Vi hade en trevlig stund och sedan stannade hon även kvar och tiggde till sig middag...

Bjuder på några bilder:
Blöjpåtagning :)
Jos var skapligt nöjd när hon kommit i mina gamla Miss Sixtys
(strl 24!!!) från tidigt 2000-tal :)
Varför köpa ny mössa när det finns Up & Go´s?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar