onsdag 20 maj 2009

I love strawberries

Fick en kommentar:

vet inte om jag är ute o cyklar !? men jag har fått för mig att man inte ska äta så mycket jordgubbar när man är gravid. vet inte om de stämmer men tanken slog mig.

När man är gravid får man äta hur mycket jordgubbar man vill, det är skitbra för det är massor järn i. Däremot ska man försöka avstå jordgubbar när man ammar (damn, jag har valt rätt årstid för amningnen:)) då det går över i bröstmjölken och de små liven blir alldeles prickiga. Tro mig, jag vet...Jag tokåt jordgubbar när jag ammade Ellioth och ja, han var tokprickig :)

Så nu har jag avnjutit en underbar frukost bestående av en skål jordgubbar med mjölk, mums! Nu till nästa problem, vart hittar jag nya jordgubbar till kvällen? Haha.

Och Ellioth, han är till salu! Ni kan få en femma om ni kommer och hämtar honom!
Skämt osido, ungen har varit vaken största delen av natten så nu är han inget rolig vill jag lova! Hoppas det passar att sitta i vagnen en stund då vi ända far till stan strax...Bara man ger honom hans tutte och snutte så är han nöjd!

So long!

1 kommentar: