torsdag 7 maj 2009

So happy!

JAG HAR MÅTT SÅÅÅ JÄVLA BRA IDAG...Sen om det verkligen är "sååå jävla bra" är ju en annan sak. Har man varit "bakfull" hela dagarna, varje dag, i snart fem veckor är allt annat jävligt bra :) Det är bara nu på kvällskvisten som det kommer ett litet återfall, innan jag hinner få i mig middagen!

Kände ett sånt lyckorus idag när jag satt i bilen påväg hem från jobbet, eller så känner jag varje dag men idag var det lite extra...Att hämta Ellioth på dagis är verkligen dagens höjdpunkt! När man kommer in där, kallar på honom, och han skiner upp som en sol och kommer springandes till en. Det är kärlek! Sen idag kom jag ju på att det är ultraljud imorgon vilket betyder att vi ska få se den lille som växer i mig, och som ska bli vår nya familjemedlem...Shiit vad spännande!

Sen var vi ute i Ljungsbro en sväng och hälsade på mormor & morfar som kom hem från Turkiet idag...Då fick jag sådär massor fjärilar i magen igen...Jag vet inte vilka som sken upp mest, om det var Ellioth? Eller mormor & morfar dem själva :)!?

Nu ska jag titta klart på Stockholm-Arlanda och sen somna in,
längtar så himla mycket tills imorgon :)

Natti!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du mår bättre, har tyckt så synd om dig den här tiden. Många kramar :)

    SvaraRadera
  2. weeiiii vad spännande! lycka till imorrn sej hej till nya pyret från mej!

    SvaraRadera