onsdag 13 maj 2009

För ovanlighetens skull...

Fick två kommentarer idag som jag blev så himla glad av,
den ena på facebook faktiskt, se och LÄR (!):

Hej Sofia! Jag måste bara skriva till dig och säga att din blogg är en av de roligaste sidorna jag sett på Internet på länge! Man blir riktigt glad av att läsa den och det går inte att göra något annat än att le när man ser dina klockrena svar på kommentarer från diverse människor. Din blogg förgyller vardagen! Jag och Lynn följer den med stort intresse. Ps. Grattis till er graviditet! / Anton.

Måste bara säga att jag älskar verkligen att läsa din blogg! Jag blir glad av den och inte allra minst när det finns bilder på ditt söta barn:D Måste även tillägga att en del verkar inte ha annat att göra än att tryka ner folk, ja menar alla dessa elaka anonyma komentarer...Haa visserligen blir jag med anonym, men jag hade INTE avsikten att vara dum!Sluta aldrig med din blogg!*Kramar från mej*

Tusen tack till er två, ni gjorde min dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar