torsdag 23 januari 2014

Vacker grannstad!

Norrköping by morning.

Jag gillar Norrköping och speciellt området kring campus. Det är så fint med allt vatten. Dock känns det som att det är mycket mer människor som hamnat fel där än vad det är i Linköping. Man ser alkoholister i varje hörn och det känns lite kusligt på så sätt. Nog om det. Jag läser just nu om normalitet och att man ska låta människor vara olika, då var ju de här orden passande, verkligen. Not.

Bra dag idag annars! Bussen i tid, tåget i tid och jag var i god tid till föreläsningen. Många tyckte den var tråkig medan jag skrattade hela tiden, tanten (kursansvarige) är så jäkla kul! Ett seminarium på det med en ny lärare och även han verkade helskön! Eftersom jag missade ett tåg precis efter det tog jag en sväng om Polarn o pyret till nästa skulle gå. De hade sänkt sin rea till 70% så jag fyndade ännu ett täckställ till Ellioth (köpte ett förra veckan också) och en jacka till Elton! Ni ska få bild på det sen!

Nu läser jag litteratur som jag inte förstår ett jota av så strax lägger jag ner och hämtar hem kidsen! Kvällens träningspass bokade jag av då jag är en sucker för sällskap när jag tränar och då jag ikväll var ensam. Vi får väl se om det blir ett varv i spåret istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar