måndag 20 januari 2014

Röven full, big time!

Tillbaka i Norrköping och på Bomull. Kom hit helt ensam utan vetskap om någon annan kändis i den kurs men så haffade jag snart två sköna grabbar från förra kursen. Så jag slapp sitta ensam på introt och föreläsningen och fick dessutom trevligt lunchsällskap! Dock kom kursen som en käftsmäll! Tre böcker ska läsas till imorgon, min "life history" ska funderas på och så ska det diskuteras i grupp. Till torsdag ska ett paper in på detta och till fredag ska tre andra böcker läsas och diskuteras på ett seminarie. Denna litteratur och seminarie ska reflekteras kring i ett dokument på två sidor som ska lämnas in inom en vecka. Till nästa vecka ska tre böcker till läsas och frågeställningar ska skrivas och lämnas in. På det går jag i skolan minst 5 timmar om dagen. 1 h & 15 min pendling på det (enkel väg) och jag har svårt att se hur jag ska få ihop livet dessa två veckor nu! :( Hur tänker de liksom? På praktiken ska jag praktisera heltid och dessutom planera 10 helhetsansvarsdagar och göra en kartläggning som ska skrivas och lämnas in (ca 10 sidor) en dag efter praktiken är slut. Skjut mig! Det känns som jag kommer testas rejält nu sista terminen. GE MIG ORK OCH MOTIVATION TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar