torsdag 16 januari 2014

En termin kvar!

Jag tog den här bilden imorse för att kunna skriva att det var sista dagen på Campus Valla då jag nu endast har en termin kvar på min lärarutbildning och den ska jag läsa på Campus Norrköping. Men eftersom opponeringen gick åt helvete då jag tydligen missuppfattat hela jäkla arbetet så är nu chansen för ett G minimal och då måste ju jag tillbaka hit. HÅLL TUMMARNA som sagt är ni snälla! Dock får jag inte veta förrän jag anlänt Asien antagligen, så jag får väl sitta där i min ensamhet och gråta :(

Nu har jag hämtat hem kidsen från förskolan men vi ska strax klä på oss och gå igen! Idag är det nämligen öppet hus på skolan där Ellioth ska börja efter sommaren så vi ska dit och kolla läget. Fet ÅNGEST för att ungen snart är 6 och börjar skolan. Vart tar tiden vägen? Seriöst? När man har ungar i skolan börjar man fasen bli gammal alltså :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar