torsdag 30 januari 2014

Hemsk upplevelse!

Gick in på Apoteket i Norrköping för att köpa ett nattkräm. Stod och funderade på att det kanske faktiskt inte gick lika mycket magsjuka i Norrköping. Då ringer kvinnan som står bredvid mig, hennes telefon, och hon svarar och säger: "Aa jag är nere på Apoteket och ska köpa vätskeersättning, mannen är magsjuk!". Tror ni jag fick panik? Grep tag i närmsta flaska handsprit, gick fram till kassan där inget biträde fanns eftersom hon expiderade en kvinna lite längre bort så jag hojtade: "JAG TAR DEN HÄR HANDSPRITEN OCH GÅR NU, DET LIGGER 40 SPÄNN PÅ DISKEN!". Det var inte lätt att skrika det samtidigt som jag höll andan kan jag lova! Sprang sedan till skolan där jag tog handsprit över hela armarna och i hela ansiktet!
Så nu behöver jag era tummar igen!! Snälla håll dem så jag klarar mig!

(Usch, tycker tantens mage bredvid mig på tåget bubblar lite konstigt, hoppas jag inbillar mig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar