onsdag 15 januari 2014

Att prioritera vänner

Idag hookade jag upp med dessa finisar, Lina & Loui <3

Jag är sämst på att träffa vänner, eller vi är sämst på att träffa vänner! Hela vårt liv har senaste tiden kretsat kring arbete, plugg och vårt nya hus (självklart har vi hunnit mysa bara familjen också!). Vi måste bättra oss gällande detta men det är ju så satans ont om tid jämt. Och nu drar ju jag... Så dessa små dejter känns som "farväl"-dejter, som att jag inte kommer komma tillbaka, haha!

Ett CX-pass har jag hunnit med också och idag kände jag att jag blivit starkare! Det är inte mycket som slår den känslan efter så mycket slit... Strong is new skinny sägs det väl? Man kanske ska kasta ut vågen en gång för alla ändå?

Nä, nu är det PH och lite rostmackor som gäller! Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar