torsdag 2 januari 2014

Tjockamolla is back!

Den här tjockamolla har gått upp ett helt kilo över jul och nyår. Det är ju inte konstigt med tanke på att det enda man gör, precis hela tiden, är ju att äta. Jag har inget nyårslöfte men ett löfte är att väga 57 kg den dagen jag far till Thailand, vilket betyder att två kilo ska bort till den 1/2. Det borde jag väl fixa?
Jag var nere på 57,2 kg när jag körde 5:2 och när jag slutade med det låg jag still på 58-58,4, så det borde ju egentligen vara min matchvikt? Men nu har jag som sagt göttat mig lite väl mycket och väger strax över 59 kg. Usch! Men jag tänker unna mig i några dagar till och så när vardagen börjar igen kör jag. Men hur? 5:2? Shakes? GI? Tåls att fundera på. Kanske borde tortera mig själv med lite shakes? Lär ju leva rätt gott i Thai sen:) Har ni några tips?

Nu ska jag slänga mig på soffan och se en film med min man. Jag har haft världens mysigaste stund med Elton på hans rum där vi lyssnat på sånger och byggt Lego han fick i julklapp (Ellioth är hos mormor och morfar). Dock är min rygg helt paj nu då jag suttit som en mäla i nästan två timmar!

Godkväll då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar