onsdag 22 januari 2014

Tågstopp

Den här tröttfisen kom upp och kissade precis när jag klivit upp <3

Ja, idag ringde klockan 05.00 men jag snoozade i 20 minuter innan jag orkade mig upp ur sängen. Paradise hotel tillsammans med såhär tidiga mornar är ingen bra kombo för mig, jag behöver ju som sagt mina åtta timmars skönhetssömn för att fungera. Men idag börjar jag 08 och pendlar man blir det ju såhär. Sitter dock på ett tåg som står still på stationen, det skulle gått för 20 minuter sedan men det är tågstopp åt det håll vi ska... Såklart! Det är alltid något med dessa tåg...
Slutar vid 12 idag och då måste jag hem och ta tag i all litteratur, hur nu det ska gå med så lite sömn? Undrar hur många minuter jag klarar utan att somna? När jag är pigg brukar jag hinna max tio sidor innan ögonen sluts... Spännande!

Nähe, nu rullade nästa tåg in också och snart kommer väl även det som skulle gått 40 minuter efter detta... Inget stressande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar