torsdag 9 januari 2014

Fynd och U?

Har bättrat på min samling Adidas-tröjor. Den lila och den turkosa i bilden högst upp till vänster fick följa med hem imorse då jag smet iväg till Stadium som började med halva reapriset för medlemmar imorse. Ellioth fick även två stycken då hans hoodies börjar bli för små och till vår och sommar går det ju åt. När de dessutom kostade 100:-/st gick det ju inte låta bli!:) Och ja, även mina kostade det då jag köpte dem på barnavdelningen. Storlek 164 tog jag, och den var ändå lite stor men 158:orna var slut. Fördelen med att inte vara jättestor :) Fyndade även världens skönaste skor... De väger ingenting och är jätteluftiga så de ska få bli mina Thailandträningsskor!:)

Nu sitter jag och förbereder för opponering som ska ske nästa vecka. När man läser de andras arbeten känner man ju än mer att det inte kommer gå vägen för en själv :( Jag hade ju totalt missat vissa saker som skulle vara med... Det är liksom med men antagligen i för liten utsträckning. Suck. Och fixar jag inte den nu är nästa "framläggning" när jag är i Thailand så nästa blir väl inte förrän till sommaren och då har ju jag uppsatsen att fokusera på. Skitsamma. Hittills har jag klarat varenda tenta, uppsats och ja allt så jag ska fan ha en klapp på axeln ändå!

Nu försöker jag fasta lite idag så för att inte dö av tristess och hunger under lunchpausen, som jag ändå behöver, tar jag fram städgrejerna och finar till huset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar