torsdag 9 januari 2014

Konditionen är kvar!

Nya träningshoodien, förälskad! Skorna, som att springa barfota! Glömde ju berätta att jag fyndade dem för 350:-, när de egentligen kostar 1099:-, KAP! (Och tröjan 75:-, egentligen 599:-, också kap!).

Var såååå nära att avboka kvällens träning men så gav jag mig fan på det och körde. Passet, bodycombat, var helt galet och jag körde järnet! Det är ett pass som verkligen testar konditionen och jag är överraskad hur hårt jag orkade köra trots att jag varit borta så länge. Heja mig!

Väl hemma tog karln och jag tag i att städa bort julen. Jag var sååå trött på stjärnor och stakar i fönstren men granen var sorglig att ta ut för den var fortfarande sååå fin! Cirka 20 barr har den fällt totalt, bästa granen!

Nu är det sovdags för imorgon väntar plugg och storhandling!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar