fredag 24 januari 2014

5-årig bröllopsdag<3

Om en halvtimme för fem år sedan blev vi man och hustru <3
För er som inte följt mig så länge gifte vi oss på en strand i Thailand, barfota! Ett bröllop helt i min stil<3

Jag erkänner, jag hade ingen aning om vad min mamma syftade på med sitt grattis-sms imorse förrän hon skrev att vi väl hade bröllopsdag idag!:) Så ja, jag hade glömt denna dag (skyller på all stress med resan!) men styrde snabbt upp med barnvakt , bara en liten stund, för att kunna ta med mig M ut och äta. Jag tänkte en snabb liten aw på First Hotel då de ska ha grymma hamburgare. Jag fick dock ganska snabbt ett samtal av min man som i sin tur hade fått ett samtal av min mor. Jag hade ju bett henne om barnvakt men hon hade redan lovat M barnvakt för en vecka sedan så han ringde för han ju var tvungen att berätta att han redan bokat bord på restaurang för länge sedan. Åh vad han kan, min fina <3

Nu sitter jag på tåget hem och innan det blir kväll och vi ska iväg på tu man hand ska det pluggas lite innan kidsen ska hämtas hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar