fredag 10 januari 2014

Tacksamma barn <3

Någon älskade sina skor jag fyndade åt honom (Yes, de också från Stadium!). Han hade dem på sig hela kvällen igår och började nästan gråta när vi inte lät honom sova i dem. De fick snällt stå nedanför sängen tills det blev morgon och direkt då åkte de på :). "Kan vi inte gå ut och springa imorgon?" Vad han mig när han fick på sig skorna igår men då förklarade jag att de skulle bli förstörda av allt smuts som är ute nu. Då kom han själv med förslaget att han kunde ta med sig dem till Thailand så det ska han självklart få göra och där ska vi springa :) Det är så himla kul med tacksamma barn <3

Idag for jag en snabbis till stan efter jag lämnat kidsen på förskolan. Anledningen var att man som Lindex-medlem kunde få hämta biobiljetter till förhandsvisningen till nya Bamse-filmen. Jag var där tio minuter innan de öppnade och då var det redan jordens kö så jag kom inte ens in i butiken innan biljetterna var slut. Det var tre biljetter per medlem och de hade bara 100 biljetter, hur tänkte de då? Skitsamma, allt ont bär något gott med sig, det blir sovmorgon imorgon (bion var redan 10.30)!

Nu har jag pluggat och nu ska jag strax hämta kidsen för att åka vidare till Maxi och storhandla! Det är inte det roligaste med två kids men förhoppningsvis vill Ellioth vara i barnklubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar