tisdag 14 januari 2014

Svammelinlägg

Dessa dagar, det händer liksom inte så mycket. Plugg, plock och tvätt, ja det är typ det.
Idag hann jag även få in en liten date med härliga vänner. Fick snuffa en liten 4-månaders också och livmodern liksom studsade runt där inne. Är det när man känner så det är syskondags?
 
Annars försöker jag banta, vilket går åt helvete. 0,5 kg är vad jag lyckats åstadkomma den senaste 1,5 veckan. Jag älskar liksom mat för mycket. Och godis. Och chips. Och läsk. MEN, den 1/2 ska det stå 57 kg på vågen om jag så ska svälta mig de tre sista dagarna (det är så det kommer bli liksom). Idag hoppade jag liksom över frukosten och åt kladdkaka till lunch. En skål fil till mellis på det och ikväll kommer jag garanterat hämta hem den där pizzan. Jag har liksom suktat efter den i typ två veckor nu. Restaurang Playa, Kärna centrum, kebabpizza med extra sallad, gurka och lök- jag behöver inte säga mer! Godast i världen, överlägset!
 
Vad svamlar jag om? Absolut inget av värde! Vilket jäkla skitinlägg...
Ikväll ska jag i alla fall köra pump. Jag får dessutom gott sällskap i form av Fanny och Elma, träningen blir ju liksom tusen gånger roligare med goda vänner vid sidan.
 
Liksom.
Liksom.
Det var ett jäkla tjat om det där liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar