lördag 25 januari 2014

Dejt <3

Hade en helt fantastisk dejt med min man igår <3 Han hade bokat bord på Kniv å Gaffel då vi så många gånger pratat om att det ser så himla mysigt ut där inne. Och det var det, och maten var jättegod. Till förrätt åt jag vitlöksbröd med tzatsiki och Mange åt carpaccio, jag smakade även det sistnämnda och det var ju farligt gott. Till huvudrätt åt jag pasta med fläskfilé-, oxfilé- och champinjonsås och Mange åt lamm med potatiskaka. Mitt var gott men Manges var fantastiskt så vi byttes om lite. Efter detta var vi sååå mätta så vi tog en liten promenad på stan innan vi gick och hälsade på Manges bästa kompis Mange på Mörners. Där åt vi efterrätt i form av brownie, jag drack vin och Mange öl. Jag fick även testa en äppelöl, men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den :)
Vi var hemma vid 23 och strax därefter stupade vi i säng och fick sovmorgon till 9 imorse!

Nu är jag, Elton, mormor och morfar påväg till Norrköping för att hämta hem deras nya bil de köpt! Sedan åker vi till Ljungsbro för att bli fina i håret innan vi ska ut och resa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar