söndag 19 januari 2014

Hälsokontroll

Här hemma pågår det hälsokontroller för fulla muggar! Mange fick nyss medicin som Elton berättade var så stark att den bara var för stora karlar :) Nyss skulle han stoppa in tempen i rumpan på Mange för att konstatera att det var bajs ända upp på graderna! Jag skrattar så jag nästan kissar på mig, vad får han allt ifrån liksom? Det var inte lika kul när han pep iväg och kom tillbaka med hostmedicin som han redan hällt upp och hällde ut i vår renbäddade säng :( Nu åker hostmedicinen in på säkrare ställe också! I skrivande stund har han hittat en pinne som han trycker in mina bröstvårtor med så att mitt hjärta ska börja slå igen, AAAAAJ! :)

Gårdagskvällen blev ju skoj... Vi satte igång en grym film men mina ögon var så tunga att strax efter 21 sov jag. Som en stock. Var så trött att det nog tog mig över en timme att förflytta mig från soffan till sängen sedan och bäddade inte ner mig förrän vid 01. Rätt pigg idag då vilket är positivt!

Nähe, kicka igång dagen då? Vi ligger ju fortfarande i sängen :)
Godmorgon förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar