onsdag 29 januari 2014

Han grät i min famn <3

Semesterfina (vadå semester? Jag ska ju jobba) naglar!

Vilken dag. Har stressläst litteratur samtidigt som jag lekt med kids, lagat mat till dem och tvättat och styrt. Min fina papps kom sedan över och var barnvakt en stund när jag åkte och fixade mina naglar. Jag blev sjukt nöjd, som alltid! Sedan hem och leka med och göda kids igen, samtidigt som jag läste litteratur. Elton och jag hamnade i en konflikt och efteråt satt vi och grät tillsammans, han i min famn. Han bet Ellioth och jag blev väldigt arg. Jag satte honom mot soffan för att jag skulle kunna prata med honom men han bara sparkades och slogs så jag höll fast honom en stund i min famn så han lugnade ner sig. Tillslut gick det att prata med honom och jag tror han förstod. Slåss man vill ingen leka med en och han grät och berättade att han bara hade en kompis. Mitt hjärta brast och jag grät. Lilla hjärtat, det är inte lätt att vara fyra år och utforska världen och vad som är rätt eller fel <3

Nu PH...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar