söndag 12 januari 2014

Äntligen kom vintern!

Världens mysdag hittills... Lite sovmorgon, drog mig länge och sedan tog jag prinsarna och knallade ut vid 11. Där mötte vi upp Sofia, Tuwa och Tyra och gick bort till en pulkabacke. Den var dock alldeles för brant tyckte två hariga mammor så vi bytte och gick bort till "deras" lilla pulkabacke. Sedan hade Sofia lite måsten inne så medan M busade med de stora barnen tog jag min idol i vagnen och gick på en promenad så att hon skulle somna. Såååå mysigt, och jag blir ju inte nådigt sugen på en till! :)

Nu kom vi nyss innanför dörren alldeles rödmosiga om kinderna efter att ha varit ute i 2 timmar och 40 minuter, sååå härligt! Fick med oss en liten Tuwis hem också så nu busar Ellioth och hon i väntan på lite spaghetti och köttfärssås!
Underbara söndag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar