söndag 26 januari 2014

Lite sista

Mina älsklingar blev med semesterfrilla igår <3

Den här dagen var en sådan där skön och oplanerad dag, bortsett från ett kalas grabbarna var bjudna på. Självklart blev den proppfull av saker att göra och jag har stressat hela dagen i princip. Har tvättat massor maskiner med tvätt och vikt och så fick jag för mig att rensa ungarnas kläder. Och det tog ju flera timmar. För att sedan vika fint, fota och lägga ut till försäljning. Vid 16 hade jag ett zumbapass inbokat och dessförinnan behövde jag göra några ärenden i Tornby. Köpte nya leggings och trosor att resa i, solkrämer och solstift, compeed och bytte en ljusslinga. Sedan körde jag partyyyy och dansade som en galning på bästa Rusuls zumbapass. Kommer sakna det galet mycket nu när jag är borta!! Åkte hem, plockade iordning och åt en "sista" god helgmiddag för ett par veckor framöver.

Nu sitter jag på soffan och väntar på att mannen ska komma hem från skidspåret. Då blir det lite mys framför tv:n innan det är läggdags. Lite sista söndagsmys för ett tag framöver också! Galet, RESFEBER deluxe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar