torsdag 30 januari 2014

Lättnad

För cirka sju år sedan var min pappa förkyld. Han blev sämre och fick konstiga utslag på benen. När han knappt orkade stå längre körde jag upp honom till sjukhuset där han senare blev inlagd. Han hade fått en jättefarlig bakterie och blev kvar länge. I veckan nu blev han förkyld och igår var han riktigt hängig med feber. Igårkväll såg han utslag på benen igen och när min mamma ringde och berättade det idag blev jag helt förtvivlad. Såg framför mig hur de blev hemma (de far också till Thailand på lördag) och pappa blev inlagd medan jag satt på andra sidan jorden. Ett besök hos läkaren och det visade sig att han hade halsfluss. Förstår ni lyckan över att någon "bara" har halsfluss?:) Åh så skönt! Jag ska ju inkvartera en vecka hos dem i Thailand så hade de blivit hemma hade det blivit lite körigt för mig med det också... Men nu pustar vi ut!

Förut fick jag även en glatt telefonsamtal... Jag är med sommarjobb men det är inte som entrévärd på djurparken, det är något helt annat! Vad berättar jag imorgon! LYCKA!

Godnatt alla godingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar