lördag 4 januari 2014

Uggle-fynd

Gårdagens fynd var denna ljusslinga till Ellioths rum. Jag har spanat på den länge på Lagerhaus men har tyckt att 349:- har varit lite saftigt! Nu var det 70% på den och när jag kom fram till kassan berättade hon att 349:- var gamla gamla priset och att det nu var 70% på 199:-. Så 60:- gav jag för den, FYND!

Vi sov till 9.30 imorse igen, fasen också! Samtidigt som man vill vända dygnet vill man ju passa på att njuta så länge det varar. Jobbigt. Vi hoppade upp då i alla fall, eller nä nu ljög jag, jag hämtade datorn och lade mig i sängen igen och bokade biobiljetter till mig och grabbarna. Därefter studsade vi upp för att hinna göra oss iordning och äta frukost innan vi skulle åka ner på stan strax efter 12. Vid 13.15 började filmen, Sune på bilsemester, och vi hade en mysig stund.Den var lite seg stundtals så Elton tjatade om att han ville åka hem och Ellioth skrattade så det ekade i hela biosalongen för att sedan fråga: "Vad sa dom?" :P. Nä, men det var mysigt i alla fall.

Nu är jag nyss hemkommen från Ikano och Maxi. Vi ska strax äta och sedan blir det lite party för mig!
Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar