onsdag 22 januari 2014

Trött men pigg?

Älskar min nya tröja jag fyndade på MQ för några veckor sedan, den har så perfekt längd <3 De andra små tightsen fyndade jag på Lindex rea idag... Någon gång i framtiden önskar vi ju ett syskon och då är det ju bra att ha exempelvis tights så hen (!) slipper gå med rumpan bar :)

Dagen kunde ju börjat bättre. 67 minuter sent blev tåget tillslut och jag sprang från stationen till campus och blev "bara" 25 minuter sen. Jäkligt typiskt då det var information om praktiken och jag missade ju en hel del och känner mig aningen förvirrad nu. Imorgon gör vi ett nytt försök med tågåkandet, då är det "bara" föreläsning på morgonen!

Måste måla ett kors i taket då jag faktiskt i eftermiddag läste litteratur i 1,5 timme utan att somna. Det var verkligen ingen intressant läsning så undrar om det är trött man ska vara när man läser kanske? Jag får testa imorgon igen!

Nu ligger jag i soffan och väntar på PH med en smoothie i handen! Det är jag värd efter dagens CX-pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar