tisdag 7 januari 2014

Sjuka öron

Alltså dessa skruttar är i princip omöjliga att fotografera. Ellioth kan inte le på beställning och Elton tröttnar på en sekund. Här hojtas det dock "snigelkiss" och det var ju himla kul :)

Grabbarna längtade till förskolan imorse, de var uppe redan vid 6 och började tjatet: "När ska vi gå till förskolan?". Vi skulle vara där till 9 kan tilläggas... Det var två glada killar som sedan skuttade in på förskolan och glömde både puss och kram. Det värmer ju dock mammahjärtat när det är så och man slipper ha en gråtande unge fastklistrad på benet!

Jag har underhållit mig med att skicka in min tenta idag. Det var ju lite extra spännande när man upptäckte en lista med kriterier som man inte sett innan, där hälften fattas i min tenta. Orkade inte göra om utan skickade in skiten och hoppas på det bästa. VG kan jag ändå inte få för då var sidantalet tvunget att vara exakt 10, min blev 11,5. Och för G var fyra av de där fem kriterierna tvunget att vara uppfyllda, hoppas examinatorn glömmer det och ser på det fina utförandet istället. Eller förresten, det var ju inte heller fint. Äsch, ni kan ju kanske hålla en tumme eller två för mig då!

Och så har jag varit på vårdcentralen med mina hopplösa öron. Hörselgångsinflammation i det ena (allt var som vanligt mao) och vätska bakom trumhinnan i det andra, kul. Det behövdes sugas rent i det med inflammationen men jag fick panik och började gråta, så jag slapp. Jag är en tönt.

Nehej, hämta hem kidsen från förskolan då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar