tisdag 29 december 2009

Resfeber!

Hade tänkt ta sovmorgon imorse men det gick inte...Varför? Jo, jag fick resfeber :) Nu är det inte så att jag bokat en långresa till Thailand (vilket egentligen är drömmen!) utan det är bara jag och Pippi som ska fara och hälsa på Halajna i Malmö... Det är inte så bara för Halajna är ju världens bästa! Men inte bara det, jag ska ju åka "ensam" på tåget med packning, bilbarnstol, barnvagn och så unge på det! Hjälp!
Sist jag gjorde samma tripp (vilket säkert är ca 5 år sedan) hade jag med mig en liten väska med alkohol och partykläder...Ja, tider förändras :)
Tackar SJ för dom billiga biljetterna, åt ena hållet betalar jag bara 95 kr, och så 5 kr för Pippi förstås...Sånt gillar vi fattiga morsor :)

Nu kallar Pippi från sängen...Han vill nog ammas! Ja, ni läste rätt, AMMAS...Tog fram amningsnappen för att ge den ett sista försök innan jag lade ner amningen, och vips tar han bröstet direkt! Så nu får vi se...Ska hålla er uppdaterade :)

2 kommentarer:

  1. Välkommen till Malmö =) Här är ingen snö men iskallt och blåser (som det alltid gör i Skåne)!
    Hoppas resan går bra! Lite skillnad på packningen ;)

    SvaraRadera
  2. wwwiiihooo de ska bli så skoj!!! =)

    SvaraRadera