onsdag 16 december 2009

En fråga...

Ja, vad har då min dag inneburit? Jo, jag har legat och stirrat på våra fina orkidéer i fönstret samtidigt som jag funnit tröst hos vårt lilla husdjur leoparden! Allt ifrån sängen då såklart...Fick flytta mig till soffan i några minuter då pappsen bäddade rent, det var då dagens ansträngning!

Morfar var snäll och var här och hämtade Ellioth så att han fick följa med till Ljungsbro och skotta lite snö medans pappsen städade här hemma. Som sagt, jag har världens bästa föräldrar <3

Ska krypa ner i sängen igen, hade egentligen bara en fråga till er läsare med småbarn där hemma:
Om man har två barn och båda föräldrarna är hemma en dag, kan man då ta ut föräldrarpenning på ett varsitt barn?


Morfar & Ellioth gungade i snö(o)vädret igår!
Ellioth kikar om tomten bor i röret...
Min lilla leopard som tröstat mig idag när jag varit sjuk <3

2 kommentarer:

  1. Jepp, ni kan ta ut varsin dag för varsin unge ;) Så har vi gjort flera gånger får att få lite extra tid tillsammans som familj. Och tänker nog göra så i sommar med så att vi får lite längre semester ihop =)

    Skönt att du har fått ta det lugnt idag! Krya på dej =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror att ni kan ta för var sitt barn! Men är inte säker.

    SvaraRadera