onsdag 30 december 2009

Helt slut!

Jag är så galet trött på att alla dagar bara går i ett hela tiden...Aldrig har man en lugn stund!
Idag har vi städat hela lägenheten och bäddat rent. Sen skulle det lagas lunch, alla skulle fräschas till och sen skulle vi ju åka och handla...Självklart var det galet med folk och man hade lust att slå ihjäl hälften av dom! Mamma & pappa var snälla (ja, jag säger ju att dom är världens bästa!) och tog med Ellioth hem till dom så att han slapp hetsen på Maxi. Så efter vi handlat for vi till Ljungsbro där vi blev bjudna på middag och det betyder att vi nyligen är hemkomna...
Så äntligen sitter vi i soffan, framför tv:n, med tända ljus! Älskar känslan av att lägenheten är nystädad och att jag snart ska få krypa ner i en renbäddad säng...Dessutom har vi inga måsten förrän imorgon kväll då Jessica, Christian och Kornet kikar över för lite nyårsfirande :)

Nu ska jag planera en liten "utbildning" jag ska ha för min mamma och pappa en dag...Dom åker ju till Thailand om mindre än två veckor, och blir borta i en månad, så då tänkte jag att dom ska ha med sig vår lilla dator och lära sig internet så vi kan msn:a eller skype:a :)

Bye folks!


1 kommentar:

  1. väntar fortfarande på den där förlossningsberättelsen, är väldigt nyfiken och älskar att läsa sådana =) sen om det är possitivt att göra det innan man själv ska gå igenom samma sak det är en annan femma :P

    SvaraRadera