onsdag 2 december 2009

Kors och tvärs!

Mina ögon ser fortfarande i kors och min kropp känns som en tung sten, ändå har jag fått vila nästan hela dagen. Pappsen städade hela lägenheten medans jag och barnen låg på soffan och sov, han är grym. Pippi envisas med att äta var tredje timme nu, även om han äter längre än någonsin varje gång...Vi får se vart det bär av helt enkelt!



Nu ska både jag och karl hoppa in i duschen och krypa ner i sängen (och Pippi också förstås, Ellioth sover sedan länge...). Båda behöver sömn, jag för att orka med amningen inatt, och Mange för att orka med morgondagen om det blir en mardrömsnatt igen.



Bye bye,
nu kallar en skrikande bebis med magknip!





Jag gör allt för att det här lilla trollet ska växa i sitt skinn...
(som just nu ser lite stort ut) :)



1 kommentar:

  1. Det var en gullig bild =)
    Hoppas ni hade en bra natt
    Kram Malin

    SvaraRadera