fredag 11 december 2009

Lucia!

Ja, då var luciafirandet avklarat för iår. Och vår lilla tjockispepparkaka var såklart sötast i hela tåget! Påvägen dit kände jag att jag var lite blödig idag (amningshormoner?) och trodde att jag skulle börja gråta när det var dags för luciatåg, men tvärtom, jag skrattade så jag höll på att kikna :) Först kom dom stora barnen uttågandes i vacker sång, och efter ett glapp i tåget kom alla små barnen...I gråt, haha! Ellioth däremot, han var varken glad eller ledsen, han satt bara och tittade sig omkring på alla "konstiga" människor som stod och tittade på honom...:)

Nu kommer snart morfar och hämtar upp Ellioth och mormor och så far dom vidare till affären! Pippi och jag tänkte (iaf jag!) sova en stund nu på förmiddagen, jag behöver verkligen det!

Hörs senare!

Pippi påväg till storebrors luciafirande!
Haha, sötaste tjockispepparkakan <3
Pappsen och en likgiltig pepparkaka :) Alla barnen är uppradade och sjunger så fint... ...haha, och lillebror verkade inte det minsta intresserad av att kika på storebror :)

2 kommentarer:

  1. ihihihihih sååå underbart söt han e då... :) klarade ni utan dugg regnet??? Kram Kram

    SvaraRadera
  2. hhahahahahah sååååå söt!

    SvaraRadera