måndag 21 december 2009

HAPPY!

Jag vaknade på toppenhumör, fick faktiskt sova endel inatt, men så var det dags för amning ja...Ahh, jag blir galen! Igår efter jag skrev så var det som att han kände på sig att jag skulle sluta amma för då tog han bröstet direkt, men så imorse var det som vanligt igen... Men jag bet ihop, försökte hålla kvar det goda humöret och jag tror faktiskt att jag lyckades :)

Nu ska jag ta mitt pick och pack, hämta Ellioth på dagis, och åka ut till världens bästa mamma & pappa i Ljungan! Får se om det blir pulkaåkning i eftermiddag eller om jag hänger på mig BabyBörn och tar en sväng i bussen med pappa...Ellioth älskar att åka buss med morfar, antagligen för att han vet att han får köra den stora bussen på slutet :) Gullungen!

Ha en underbar dag,
för det tänker jag ha...
Inget kan förstöra den, inte ens den J*VLA amningen :)

1 kommentar: