onsdag 16 december 2009

Ge mig Thailand!

Ligger som en klubbad säl i sängen, att amma är som att bestiga Mount Everest (skulle jag gissa!)!
Jag fryser, samtidigt som jag svettas och varenda liten del av kroppen värker...Fy tusan!

Nu ligger jag självklart och klickar mig runt bland bloggar, och dom som är populärast för tillfället är två stycken där skribenterna befinner sig i Thailand, såklart...Ahhh, det gör ont i hela mig att inte få åka till Thailand i vinter. Jag behöver det. Jag är inte född att leva i Sverige egentligen, se bara på min hud, är torr som fnas. Och snart åker mormor´n och morfar´n dit och stannar i en hel månad...Avundsjuk? Jovars!
Jag känner värmen bara av att kika på gamla bilder, och jag känner dofter...Jag känner välmående!
Fasen då, ge mig 55000kr/månaden i 15 år så ska jag åka till Thailand, just precis, en gång i månaden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar