tisdag 8 december 2009

550 km/h

Om det var 110km/h som gällde när man bara hade Ellioth,
så är det 550 som gäller nu...
Hade jag varit ensam om kvällarna efter en dag med ungarna skulle jag stupa i säng innan Bolibompa, garanterat. Jag är heeelt slut, men jag gillar´t!

Eftermiddagen (Ellioth var på dagis 8-14) spenderade vi i Ljungsbro. Först körde vi järnet i lekparken och därefter följde Ellioth med morfar och tvättade bilen... Efter ca en timme kom dom hem. Ungen var dyngsur och överlycklig medans morfar´n var helt slut :) Jag hade spenderat timmen med en liten fågelunge hängandes i tutten samtidigt som jag umgicks med mammas väninna Sonja som hade köpt jättefina kläder till Elton! Tusen tack!

Igår blev Pippi förresten en månad (glömde nämna det här...), GRATTIS SKRUTTUNGEN, och det firade vi med att han blev av med sin tvåloskuld...Gissa om han luktade gott, mmmm...I fem minuter tills maginnehållet tittade upp och han luktade kräka igen! Men det är bara gilla läget, han luktar gott ändå :)

Nu dusch...

Gissa om han skiner som en sol när han pillat ut den där lilla chokladbiten som finns där i :)
Buddha, som sagt :)
Världens finaste lillebror ligger och gosar på mammsens mage <3
Såå fin, såå älskad <3
...och världens finaste storebror <3
Här satte han på sig lillebrors mössa och sockor och lade sig i hans mjuklift :)
Se så stor han blivit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar