tisdag 29 december 2009

Min date!

Har glömt berätta vad jag gjorde tidigare idag:) Jo, jag var på en liten "date". Och inte var det med vem somhelst, utan med någon som ska bli min personliga tränare. Jag har varit lite velig och tveksam men äntligen tog jag arslet ur vagnen. Det är verkligen vad jag behöver då jag har så himla dålig självdiciplin. Det kändes som jag gick ner tio kilo bara av att sitta där och prata med honom, han är grym. Och det här kommer bli grymt bra!
Så på måndag börjar mitt nya liv och jag lovar att ni kommer få följa min resa här. Har dock lite ångest för den dagen då han ska fota och mäta mig...Fi tusan! Jag tar ju liksom omvägar förbi spegeln för att slippa se och så ska en karl stå och fotografera mig :(

Annars har dagen innehållit ett besök hos Ellioths tjej Tuwa och det var en alldeles lagom utflykt! Ellioth och Tuwa har så himlaroligt ihop nu och det ärskönt att åka dit och låta honom leka av sig lite...

Nu har jag nyligen smygit ut från Ellioths rum, råkade somna såå gott när jag sövde honom, och nu väntar lite mys med tända ljus här på soffan!
Hörs imorgon :)

<3
Ja, SOM jag älskar den grabben!

1 kommentar:

  1. Blir det inte sticksigt som satan att skeda med 2 dagars stubb på din manns pattar? :D

    SvaraRadera